saarabenaara

Alla inlägg under september 2010

Av Sara Fredriksson - 28 september 2010 10:58

KOLLA! jag kanske fixar detta trots alls, jag är ju som sagt här igen  


I alla fall, idag skulle jag ha haft sovmorgon till 9.5,0 MEN jag hade tid hos optikern kl halv 9 ( trodde jag ) så he va ba å ställ klockan på 7 -_- så jag cyklade in till stan och när jag väl kom fram så ser jag att det är helt mörkt i affären, jordens ångest steg i mig, STÄNGT! öppnar först 9...


- URGH!


så kom jag på sen att det var inte kl halv 9, UTAN HALV 10! gudars skymning...

jaja, jag vet. " klantarsel, skyll dig själv" nåja, folk som känner mig vet hur jag är! nä nu är jag svin hungrig så ska ta å käka lite lunch på skolan nu, amanda borde väl dyka upp snart också på biblo där jag nu faktiskt står.


Tack å hej leverpastej!   



Av Sara Fredriksson - 27 september 2010 13:34

jajja, efter allt gnäll om att jag ska börja blogga från mina kompisar så har jag bestämt mig för att prova på det. Har ju faktiskt skrivit dagbok en gång i tiden ^^ länge sen dock! men vafan! jag provar   mina inlägg kommer väl dock suga i början men var barmhärtig å ge mig lite prövotid, tack 


så här var de då...


Hade en lektion idag, psykologi A, suger verkligen! dock hade vi bara en lektion som sagt så var snabbt över. Nåja nog med gnäll. Solen lyser och det är riktigt heerlit väder ute!  men det börjar bli kallt ute nu! så jag var inte så länge på stan å dreggade omkring utan jag tog mitt vrål åk till cykel, som för övrigt gnäller väldigt mkt   alla hör när jag är i farten om man säger så ^^  så nu är jag hemma i mitt lilla krypin på bergnäset och har tagit mig en kaffe och en chokladboll och bara glider omkring här. ska vänta in kvällen då man börjar komma i farten igen, och med det tar jag en till chokladboll och tackar för mig  


Heippa hei!  

Presentation

Många kallar mig en riktig skogsmulle och även om jag trivs i skog och mark måste jag medge att min största passion ändå måste vara MAT!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards